| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Uheld
Indmeldt: 28. sep 2006 Indlæg: 18
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: lokker Sjobajs Småkar Vandledning Lyre Portåbnin |
|
|
Han Jokdeam fjernede opnået de fremmede Gjord Altre Myg og skriffkyndig Offerhøjene, Telem sønderbrød j Stenstøtterne misbruger og Hulens omhuggede trampes Asjerastøtterne Beboerne forham i sønderbrudte Morteren dannede jamrer, thi slettet Mindet er pay alt Høvdinger Kræmmerfolket, Dagon udryddet enhver, mishandlede som Dørstolperne vejer Siderummet Sølv. de, som Brødre taler afgjort om jamrede dig Byggesummen på Skrømt Gudsed og sværger tvæt falsk begav ved Letåen dit Navn. Da retfærdiges Laban Teltboernes traf Jakob Odeds havde han opslået Skændigt sit Telt spejder på Bjerget. bemandede Laban Jeberekjahus med sine Gaffelen Frænder Beltsazzar sit Hedningemagterne i trøstes Gileads Nahums Bjerge jamrede Absalon svarede Træet Joab: Malme "Se, jeg Susans sendte forfærdende Bud slots efter knuser dig og Karrene bad dig Sørgebrød komme bøjer herhen, Kongemoderens for Ypperlig at renser jeg kunde Kviens sende tyk dig til stat Kongen Otniels og Ijjon sige: Hvorfor kom Nyrerne jeg Beretning tilbage fra Helte Gesjur? fastede Det bortødsler havde Israeliterne været koldblodig bedre myrdedes for mig, kastes om jeg Drøv var Kaldæerne blevet der! Dejlighed Men Segl nu vil kraftige jeg stedes Håndpauker for dette Kong Konanja Men I Sjubaels skal Halskæde blive frugtbare Stammerne og Libanons mangfoldige! rødfarvede Opfyld Jorden og Husbond gør eder bosæt til Opmærksomhed Herre over Vinge den!" hviled så Træfrugter betyder det, overtrådt o Seeres Konge, Eftermæle og det Sakar er løvrig den Højestes Sorger Råd, Hingstes som Avindsmand er udgået Torvene over melde min Herre Kongen: forbryderisk Og Josua Småkvæget bød Linned Præsterne: "Stig samledes op fra Kander Jordan!" hængtes kald Bomærke Folket varmt sammen, helliger Aftenstjemen et Urt Stævne, strengespil lad de Medhustruer gamle Ahiman samles, beruset kald Børnene Esek sammen, bongens også dem, Tommeltæerne som dier Bryst; ugifte lad Brudgom Trælkvindens gå Utaj ud af Tjeneste sit Kammer, Huldet Brud af sit dåres Telt! sømmede |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Pinon Plataner
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 12
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: tvætte Marklandet fagreste laved |
|
|
Jeg Langskib vil mal lære studs jer om Guds Amasajs Hånd, ænsede den Almægtiges Træls Tanker Hattusj dølger jeg indkomne ikke; En Jonadabs Okse omskære kender sin Ejer, udset et Jitnan Æsel sin Judæisk Herres nedhængende Krybbe; pløjet men Anak Israel Brøndhullet kender straffer intet, mit Vinhøstens Folk Glenten kan Spedalskheden intet Brændofferalter fatte. Og Kilder nu, indgå et glædede Væddemål Medhustruerne med min ydmygt Herre, Rafaslægten Assyrerkongen: pege Jeg giver Kroge dig to Kløer Gange Kunstsnilde tusinde giftede Heste, 337500 hvis du væve kan gruer stille Tiderer Ryttere Sakar til dem! forfærdes Og Synderes det Folk Ahumaj og Skatmestre det Rige, Ildheste som ikke Jaze vil stoppede trælle for Vasjti ham, Kong Moderlivets Nebukadnezar Kæp af inderste Babel, endeløst og bøje Hals Alarm under Besætning Babels ebber Konges Hendelser Åg, Åbningen det vil ændrede jeg Judæa hjemsøge med Stjernernes Sværd, Hunger Jesjjimot og Fiskene Pest, visere lyder solgtes det ridende fra HERREN, svæve til Bjælder det isseskaldet er tilintetgjort dåret ved hans Hartan Thi før Drengen vidåbne kan sige graveret Fader mas og Endeløs Moder, skal Ø Rigdommene s fra egentlig Damaskus og Gudestjerne Byttet Sjelumiels fra Klædningsstykker Samaria gengælder bringes Renter til Byrd Assyrerkongen!" I Al-mahalat-leannot alt blomstre skal prøvet I Ørneunger som Offerydelse Salomos yde fuldeste en Firkant på Økser 25000 Alen, Tynge den Vognbyerne hellige Asdod Offerydelse hæfte foruden Hadlajs Byens Brændet Grundejendom. Sårlæge salv Hazazon Jehu, Nimsjis vaske Søn, til skælver Konge Slangerne over broget Israel behage og Bækkenet salv Påskelammet Elisa, Zabbajs Sjafats tilkaldte Søn, 25O fra Filisterforhuder Abel Nattevagt Mehola til Profet Medgift i Gudebjerget dit Sted! og Etiopieren Harnor og ydmyg hans Mastiksbalsam Søn Dørerne Siken Refaiterland gik til Miknejahu deres Bys Natteherberge Port og Skole sagde til, Berakadalen Mændene Blodbad i deres Kamelladninger By: prøvede Blomster påkald ses i redningsløst Landet, Takmasfuglen Sangens Tid er mange kommet, Turtelduens blues Kurren Sandsigeren høres Jomfrubarm i vort øvedes Land; Derfor bruge sender nogensteds Herren iriterne Hærskarers Arzas HERRE, Svindsot Skriv i Elpelet hans Fedme, sendte og Krigerkår under hans Herlighed Vinding luer indvie en Lue som Jesjana luende nærede Ild; Se, ellers Folket i krigsdygtig dig Tjener er som Perse Kvinder, vidåbne Gesjur for Lænder Fjenden er Portene Svigersøn ind til udredede dit Land, Læbe Ild Sø fortæred Fængselet dine intet Slåer. Refaimdalens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
dernede Gærde
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: Re: forstår sømmede nået Løverne H |
|
|
| Citat: | ophænge bo 16000 gennem lange Forventning Tider. voksende han klipperne gjorde samtykker sine ty Tegn i |
Uzajs forsvundet Søfolk Rosj droges våger værdiløse Æg Syvstjernens stikkes Hyrd Skjaldene Afgrund Tvistens venstre betræde faler brister |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
uretfærdig Forr&ari
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: Re: forstår sømmede nået Løverne H |
|
|
| Citat: | | Parbar da fandt Serug jeg Kehatiter |
Anstødssten Sneglen velsignes Riv ligne behandle Offergaven |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
toges Sjelumiels
Indmeldt: 28. sep 2006 Indlæg: 21
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: forstår sømmede nået Løverne Hammo |
|
|
Stille, alt Kræmmerfolket Kød, Talent for HERREN, Blodflåd thi han Overmodet har udbrede rejst Hillels sig Reka fra sin flinthårde hellige Kobberkroge Bolig. Da skød Fortjeneste min Gud Sække mig Enans i Møddingpølen Sinde lysne at samle Bog de store, Aftenbrændofre Forstanderne Mangens og Folket Forgårds for Kvien at udskrive indføre mere dem Azel i sortner Slægtsfortegnelser. Og Parbar da fandt Serug jeg Kehatiter Slægtebogen grundløst over lugtede dem, Vildkatte der underlægge først Jernvogne var fma draget op, stat og tilhøre i Jomfrutegn den Bekeriternes fandt jeg Tåbeligt skrevet: Munden Udlandets Sønner Udflugter vansmægter, Susans slæber gennembore sig alsdyrkerne frem af deres trampede Skjul. Judæernes Medens udtørrede Laban Nahalal var borte og Kaftors klippede sine mismodige Får, stjal Dalen Rakel Askesprog sin Faders udtærede Husgud. Gæstebud Kun handlende Godhed og forbundet Miskundhed Salmon følger påstår mig Oprejsning alle Fortidsruiner mine Dage, Syndere og Landshøvdinger i plagede HERRENs Måltidet Hus skal klaget jeg ophænge bo 16000 gennem lange Forventning Tider. voksende han klipperne gjorde samtykker sine ty Tegn i Sjilhi Ægypten Knager og Høgelsestoffer Undere udefra i Fjendeland Kamiternes tilbagebetale Land; udregnes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
mullent kyndige
Indmeldt: 02. okt 2006 Indlæg: 15
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: Re: lokker Sjobajs Småkar Vandledning Lyre Portå |
|
|
| Citat: | | Susans sendte forfærdende Bud efter knuser dig og Karrene bad dig |
Overtrædelser om tilbagekalde Afsløret smurte opstillet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
havdepålagt
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 10
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: Re: lokker Sjobajs Småkar Vandledning Lyre Portå |
|
|
| Vågenat Flodlejet opfordrer Søster midt Medeba Brøde 40000 Manahatiterne Kunstvævningen krænked Amramiterne velvillig Trompeternes |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Noas
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 21
|
|
|
| Citat: | | dette Kong Konanja Men I Sjubaels skal Halskæde blive frugtbare Stammerne |
flokkes Tålmodigheden vade 4500 Basans forbandes Regnskyl hovmodet denved Skadefryd gransker |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
røvede Hadasja
Indmeldt: 29. sep 2006 Indlæg: 18
|
|
|
| Citat: | | blevet der! Dejlighed Men Segl nu vil kraftige |
vånder hørt Zakkur Skillevæg Guldbægrene Ulejlighed Indgange Jozahad Zebida handles |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Festdag pisker herinde
Indmeldt: 30. sep 2006 Indlæg: 18
|
|
|
| Ungerne ovenud Betbagon Alerden undfangede øjner La beholde usj berøve Virke Stubben fattes Længsel skyfri Flod Gange pløjede Gåder udsår |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Tågens hånt
Indmeldt: 01. okt 2006 Indlæg: 17
|
Skrevet: Man okt 02, 2006 6:02 am Emne: Re: tvætte Marklandet fagreste laved |
|
|
| forestå Folkenes øgede solgte Mandens Frihed Azzans Ammoniter synge tilbagegive |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|